loading...
رها دانلود
احسان/رها بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

              kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.7.0.107

 

احسان/رها بازدید : 51 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد

                       Wondershare Video Editor ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ Wondershare Video Editor 3.1.5

احسان/رها بازدید : 86 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.

Aoao Video Watermark Pro قرار دادن واترمارک روی فیلم ها Aoao Video Watermark Pro 4.5

احسان/رها بازدید : 47 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2012 |

 

Windows XP ويندوز ايكس پي Windows XP Professional SP3 (x86) January 2012

احسان/رها بازدید : 64 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسحه نهایی با آخرین آپدیت  Microsoft Windows XP Service Pack 3 |

 

Windows SP3 New 2012 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت December 2011

احسان/رها بازدید : 52 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است . با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد . ویندوز اکس‌پی در ابتدا در دو نسخه خانگی و حرفه‌ای عرضه شده‌بود. ویندوز اکس‌پی از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند . نسخه ی Student ویندوز ایکس پی یکی از نگارشهای محبوب این ویندوز می باشد که دارای اهداف آموزشی است و به همین دلیل این عنوان برای آن انتخاب شده است .

 

| دانلود ویندوز ایکس پی نگارش Student ، آپدیت شده‌ی ماه December سال ۲۰۱۱ |

Student Edition دانلود ويندوز ايكس پي Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011

 

احسان/رها بازدید : 74 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند . نسخه ی Enterprise ویندوز سون یکی از بهترین نسخه های موجود برای کاربران خانگی می باشد که یکی درواقع یکی از نگارش های نسخه‌ی Home Premium می باشد که قابلیت های حرفه ای به آن اضافه شده است . از جمله توانایی های این نسخه می توان به اجرای بسیاری از برنامه های ویندوز XP اشاره کرد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی ویندوز سون را با نام Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December و در دونسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

| دانلود Windows 7 Enterprise SP1 در دو نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی |

| آپدیت شده ی ماه December سال ۲۰۱۱ |

Windows 7 Enterprise دانلود ويندوز سون Windows 7 Enterprise SP1 Integrated December 2011 x86/x64

احسان/رها بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا  November 2011برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

| Microsoft Windows XP SP3 Student Edition November 2011+ Final Update |

 

student edition xp sp3 2011 سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition November 2011

 

تعداد صفحات : 40

درباره ما
با سلام خدمت شما بازدید کنند گان محترم این وب سایت هیچ مسعولیتی را در برابر مطالب خود نمی پزیرد. تمامی مطالب این سایت کپی برداری شده از سایت های بزرگ ایرانی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا با نویسندگی اشنا هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 359
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,181
  • بازدید ماه : 6,374
  • بازدید سال : 32,952
  • بازدید کلی : 89,497