loading...
رها دانلود
احسان/رها بازدید : 68 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

دانلود نرم افزار Portable Summitsoft Logo Design Studio PRO 4.0.0

نرم افزاری قدرتمند جهت طراحی انواع مختلف لوگو، با کمک این نرم افزار می توانید حرفه ای ترین لوگو های را بسازید این نرم افزار به صورت خودکار دارای ۵۰۰  لوگو آماده می باشد، همچنین این نرم افزار دارای ۲۰۰ نوع  افکت مختلف است که براحتی می توانید به طراحی لوگوهای حرفه ای و و زیبا بپردازید، کافیست قالب ها و افکت های مختلف را انتخاب کنید و آنها را کمی ویرایش کنید. این نرم افزار دارای ۱۲۰۰ قالب نیمه آماده می باشد که می توانید آن را با سلیقه خود تغییر داده و استفاده کنید.





احسان/رها بازدید : 192 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

دانلود نرم افزار Mask My IP 2.3.5.2 Portable

اگر دوست دارید به صورت مخفی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید می توانید از این نرم افزار برای افزایش امنیت خود استفاده کنید. هکر با کمک ای پی به دست آمده می توانند وارد کامپیوتر شده و اطلاعات شما به سرقت ببرند. با کمک این نرم افزار می توانید به صورت کاملا مخفی در اینترنت فعالیت کنید بدون اینکه هیچ ردی از شما به جا بماند.این نرم افزار با وجود حجم کم خود قابلیت های ویژه ای دارد. از قبابیلت های این نرم افزار می توان به تغییر آی پی به هر کشوری و همچنین عدم کاهش سرعت اینترنت اشاره کرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از وبسایت رها دانلود دانلود کنید.






احسان/رها بازدید : 72 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

ارسال ایمیل گروهی با Maxprog MaxBulk Mailer Pro v7.9.1

ایمیل مارکتینگ به علت تاثیر بالا، سرعت بالا و هزینه کم در سراسر دنیا در حال گسترش است. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند.MaxBulk Mailer Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی ، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص ، ارسال دستورات جدید کاری ، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و … به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Maxprog Software می باشد.

استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email  های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکترونیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.
احسان/رها بازدید : 52 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت بهترین ها برای دانلود به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت بهترین ها برای دانلود دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 

احسان/رها بازدید : 82 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
ACDSee Pro یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد.

 

ACDSee Pro 6.2 Build 212 حرفه ای ترین مدیریت تصاویر خود با ACDSee Pro 6.2 Build 212

احسان/رها بازدید : 50 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 
 TotalMedia Theatre یک محصول قدرتمند از شرکت Arcsoft است که قابلیت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری را دارد و درواقع یک پلیر All In One برای کامپیوتر شما محسوب می شود . از فیلم های سه بعدی و Blu-ray و DVD discs, AVCHD و با با کیفیت بالا پشتیبانی می کند . می توانید با تنظیمات خاص و متعددی فیم های موردعلاقه ی خود را تماشا کنید . رابط گرافیکی قدرتمند ، موتور قدرتمند برای نمایش فیلم های 3D ، شبیه سازی فیلم سه بعدی ، مدیریت کامل صدا ، منوی هوشمند برای دی وی دی و فایل های ویدئویی ، نمایش تصاویر به صورت اسلاید دوبعدی و سه بعدی ، پخش و دانلود ویدئوهای آنلاین ، افزایش کیفیت فیلم ها با قابلیت SimHD ، سرعت بالا در پردازش ، سازگاری با زیرنویس ها و ... از ویژگی های این پلیر هوشمند است .

لذت دیدن فیلم های با کیفیت و سه بعدی با Arcsoft TotalMedia Theatre 5.0.1.114 Final

احسان/رها بازدید : 53 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، Google Picasa پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…


Google Picasa v3.9 Build 136.17 دانلود

تعداد صفحات : 40

درباره ما
با سلام خدمت شما بازدید کنند گان محترم این وب سایت هیچ مسعولیتی را در برابر مطالب خود نمی پزیرد. تمامی مطالب این سایت کپی برداری شده از سایت های بزرگ ایرانی .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا با نویسندگی اشنا هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,997
  • بازدید ماه : 1,695
  • بازدید سال : 28,273
  • بازدید کلی : 84,818